måndag 31 maj 2010

Företagsbesök på Achima Care. Med huvudkontor i Karlskrona.



Idag började jag dagen med att justera protokoll och förbereda mig för seminariet om Hur det är att vara ung i Karlskrona, som ges på onsdag klockan 13.00. Det kommer att bli massor av intressanta redovisningar i ämnet och intressanta föreläsare. Jag ska vara moderator vid seminariet. Jag hoppas att det blir välbesökt, framför allt av just unga.

Sedan bar det iväg mot Achima Care AB, ett av Sveriges snabbast växande företag. De driver vårdcentraler runt om i Sverige och berättade om sin verksamhet och sitt företag. PÅ bilden syns Stefan Johansson med två medarbetare. Achima Care har sitt huvudkontor i Karlskrona.

Vi behöver vinna valet i Landstinget för att fler företag i denna branchen ska kunna bedriva verksamhet också i Blekinge.

Sedan har jag blivit intervjuad av ungdomar i Karlskrona inför deras skolarbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar