måndag 8 november 2010

NY DAG PÅ EN NY VECKA

Vilken rivstart på en ny vecka som heltidspolitiker. Budget och möten hela dagen. Ser fram emot första kommunstyrelsen imorrn. Och första arbetsutskottet till kommunstyrelsen.

Regnet vräker ner. Jag hoppas att min morgon börjar lite senare än halv fem. Annars får vi nog kalla till familjemöte. Minstingen i vår familj vägrar inse att det numera är vintertid och envisas med att väcka hela familjen antingen fem över fem eller halvfem.

Imorrn ska jag käka lunch med min favorit ledarskribent på våra lokaltdningar. På kvällen har vi ordförandeträff, sista förhandlingen och till sist möte med Lyckeby Moderatförening. På Onsdag förmiddag ska jag träffa företag och på eftermiddagen ska jag uppdatera mig kring Ubåtssatsningen som ska ske på Marinmuseum.

På fredag invigs nya Polenfärjan. 200 nya jobb i Karlskrona. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar