tisdag 1 september 2009

ATT VARA MITT UPP I LIVET ÄR FULLT ÖS - MEN DET GILLAR JAG....

ATT VARA MITT UPP I LIVET ÄR FULLT ÖS - MEN DET GILLAR JAG....
Att vara politiker eller att vara politiker kombinerat med att vara mitt upp i livet spelar roll och gör skillnad. Hela min vardag handlar om att få livets pusselbitar till att fungera. Dagligen träffar jag andra föräldrar och ser deras utmaningar i livet, jag träffar lärare, förskolepersonal och andra människor som också lägger livets pussel. Därför vill jag vara med och påverka. Vi som tillhör den nya generationen kan inte överlåta åt den äldre generationen att fatta de stora och viktiga besluten. Det är en av anledningarna till att jag harr valt att engagera mig politiskt, och det är fullt ös, men det gillar jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar